vrijdag 25 september 2015

Nog te lezen: 'De ultieme belofte' van Jodi Picoult


De ultieme belofte

Zij was alles wat ik niet was, en ik was alle dingen die zij niet was. Haar hand paste perfect in de mijne.’

De ouders van Chris en Emma zijn al jaren buren en beste vrienden, en de kinderen groeien samen op. Als ze een relatie krijgen, vindt iedereen dat dan ook geweldig. Maar dan gaat op een nacht de telefoon in de twee buurhuizen: Emily – stralende en mooie Emily – is dood, omgebracht met een revolver van Chris´ vader. Heeft Chris haar vermoord? Of was het zelfmoord, zoals hij beweert?

Twee families blijven gebroken en ontredderd achter, en een wanhopige zoektocht naar de waarheid begint…

Over de auteur:  Jodi Picoult is een grote internationale auteur met allure en meer dan twintig romans op haar naam, waarvan de laatste acht direct op de eerste plaats van de New York Times bestsellerlijst verschenen. Bovendien zijn haar boeken in 37 talen vertaald. Ze woont met haar echtgenoot en drie kinderen in Hanover, New Hampshire.



Boekgegevens:
Titel: De ultieme belofte
Auteur: Jodi Picoult
Genre: roman
Uitgave: paperback, 512 pagina's
Uitgever: HarperCollins Holland, 22 september 2015
ISBN: 978 94 02703 10 8
ISBN: 978 94 02750 10 2 (E-book)
NUR: 302
Vertaald door Sophie Brinkman

Bestel dit boek via uw lokale boekhandel of via:
HarperCollins Holland
bol.com
Bruna.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.