donderdag 24 oktober 2013

Reactie op reactie

Lieve vrienden,

zoals jullie weten, heb ik pas sinds kort mijn blog en dat blijkt ook !

Vandaag merk dat ik geen melding krijg, wanneer iemand een reactie geplaatst heeft.
Daarom heb ik ook niet eerder gereageerd, terwijl ik wel aan jullie om een reactie gevraagd heb.
Mijn excuses hiervoor.
Ik ga kijken wat er aan de hand is en hoe ik dit euvel kan verhelpen.
Als iemand tips voor me heeft, hoor ik het graag.

                                  
Warme groet,
Mieke

4 opmerkingen:

  1. Mieke, het is toch niet zo simpel een website te maken waarop alles meteen vlekkeloos verloopt. Ik loop ook af en toe vast.....:-) succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Mieke, ik ben ook hier verzeild geraakt. Tja, het is een heel geknutsel. Ik weet er alles van :-)
    Ik ga eens rustig verder kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Mies. Het loopt nog helemaal niet zoals ik wil.Maar ... we zullen doorgaan :-)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.