maandag 14 mei 2018

Kennen jullie de groep Kinderboeken op Facebook? Even voorstellen:


Kennen jullie de groep Kinderboeken op Facebook?
Dit is een gezellige groep waarin allerlei boeken besproken worden die geschikt zijn voor kinderen van 0-15 jaar.

Enige tijd terug deed Nienke Pool een oproep om personen te vinden die het team recensenten wilden versterken.
Ook ik heb me toen aangemeld en de groep recensenten bestaat nu uit:

Conny Schelvis-Mens beheert conniesboekkies
Ingrid 't Hart beheert ASS-enzo
Mieke Wijnants beheert Mieke Wijnants Recenseert
Denise Michelle Pol beheert o.a. Kinderboeken
Nienke Pool beheert o.a. Kinderboeken
Anneke van Ieperen beheert De boekenfabriek.eu
Mieke Schepens beheert Mieke's blog: Graag Gelezen


Voor deze groep las ik o.a. ‘De Vos en de Ster’, geschreven door Coralie Bickford-Smit.
Lees mijn recensie ook op de site van Kinderboeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.