maandag 2 april 2018

We hebben een winnaar! MAANDAG-WINACTIE 2 april 2018

********************************************************************

De winnaar van een exemplaar van Bühne no.7 is:

Monique Langkamp


Monique,
van harte gefeliciteerd! Neem even contact met me op om je adresgegevens door te geven, zodat ik deze Bühne naar je toe kan sturen.

Iedereen bedank voor het meedoen!
Warme groet,
Mieke Schepens

*********************************************************************
Maandag -winactie 2 april 

Omdat in mei Bühne no. 8 verschijnt wil ik jullie door middel van een winactie kennis laten maken met het tijdschrift Bühne. Ik noem het een boek.

Wat is Bühne?
Bühne is een tijdschrift voor literatuur en cultuur en wordt uitgegeven door  uitgeverij Aspekt. Het eerste nummer verscheen in oktober 2014. Het tijdschrift verschijnt 2 keer per jaar, in het najaar (september/oktober) en in het voorjaar (maart/april/mei).

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van Bühne no. 7 uit 2017. Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.
Lees meer over Bühne no. 7 en mijn mening over deze uitgave in mijn blog.





NB: Wat altijd per nummer van Bühne in het oog springt, is het rijke en veelzijdige palet van de auteurs die zich erin presenteren.


Over de inhoud van Bühne no. 8:

Perry Pierik - inleidend gedicht
Reindert Brongers - Een oude piano - kort verhaal
Maran Olthoff - herinneringen aan Roald Dahl - memoires
Bère Miesen - Anne - gedicht
Wieke Mulier - De boten & Professor Snorèl - twee verhalen
Mathilde Renes - #Selfie - 20 jaar getekend dagboek
Paul Dentz - Horror tegen het leven - essay
Marlène Hommes - Het dal der olifanten - kort verhaal
Frank Heine - Bredero - essay
Reindert Brongers - #Locatie - De zijdefabriek van David van Mollem
Maarten Barok - Dé droom/Zonnige morgen - keuze uit de gedichten
Hans van Willigenburg - Liefdesles - kort verhaal/ERUIT - gedicht
Maria Janssen - Orkaan Luis 1995 - memoires
Hein Heijnen & Merik van der Torren - Muziekvriendin/verliefd - Lied van het ravijn/Sarabande II - duetten
Alfred Krans - Wij  brengen Abraxas uit balans - essay
Eric Klarenbeek - Het ware verhaal - kort verhaal
Robbert Jan Swiers - De vaalheid van Oscar Redoute - kort verhaal

Bühne no. 8 kunt u al voorbestellen: info@uitgeverijaspekt.nl
(bron: Uitgeverij Aspekt)




10 opmerkingen:

  1. Monique langkampdinsdag, april 03, 2018

    Graag zou ik mee willen doen. Ik ben wel benieuwd naar al die auteurs met hun verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer benieuwd naar het geheel. Verhalen altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge: Doe graag mee Vind dit soort magazines altijd erg leuk En kende deze nog niet ;) Zal je ook delen op mijn FB (sorry ging iets fout de 1e x)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneliese de Waalzondag, april 08, 2018

    Ik doe heel graag mee voor het boek, mooi boek :)

    Groetjes Anneliese de Waal
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.