maandag 26 februari 2018

MAANDAG-WINACTIE **Deze winactie is nu gesloten**



MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van Niet met opzet, geschreven door Sacha Voogd. 
Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.

Onlangs kreeg ik van deze uitgever een recensie-exemplaar toegestuurd en heb dat graag gelezen. Klik HIER en lees meer over het verhaal en mijn mening in mijn blog van 22 februari.


Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' en laat daar bovendien een reactie achter zodat ik weet dat je mee doet.
2) Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 26 februari en sluit op zondag 4 maart om 23.59 uur. Dinsdag 6 maart maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien deze winnaar10 maart niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Als je deze actie openbaar deelt en me laat weten waar je gedeeld hebt, komt er automatisch een extra lootje met je naam in de pot.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ik heb het review gelezen en het lijkt me een bijzonder boek mede omdat er staat "Pas wanneer je de laatste bladzijde gelezen hebt, weet je hoe passend deze woorden zijn met betrekking tot deze prachtige novelle". Dat impliceert dat het boek van het begin tot het einde spannend is. Ik doe heel graag mee voor het boek Niet met Opzet van Sascha Voogd. vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag een lootje. Lees heel graag boeken waar ik pas op het eind te weten kom waar het echt om draait. Houd de spanning er in en ik fantaseer graag over een mogelijk eind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heel mooi boek! Mooie cover, maakt me nieuwsgierig. Loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik (Ans Stier) loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loot graag mee. Jolanda Pijnenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik laat voor de zekerheid én hier én op Facebook een reactie achter, want ik loot graag mee. Ik heb jouw leeservaring gelezen en dit lijkt mij zeker een roman die bij mijn interesses aansluit. Succes met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag doe ik mee, ben heel benieuwd naar het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee, zou super zijn :)

    Groetjes Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik loot graag mee! Dit lijkt me een bijzonder boek, naar wat ik uit jouw beschrijving lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil, op de valreep, graag meeloten voor dit boek. Ik like en deel op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.