maandag 23 oktober 2017

MAANDAG-WINACTIE ***Deze winactie is nu gesloten***


MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van Arme tak, geschreven door Jan de Rooy.

Lees meer over deze verhalenbundel en de auteur op mijn blog.
Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door Uitgeverij Aspekt, waarvoor mijn hartelijke dank!


Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' en laat daar een reactie achter.
2) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en Belgiƫ.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 23 oktober en sluit op zondag 29 oktober om 23.59 uur. Dinsdag 31 oktober maak ik de winnaar bekend. Indien de winnaar 4 november niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers.
Mieke Schepens

NB: Delen is lief


Arme tak koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

14 opmerkingen:

  1. Ik (Ans Stier) loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loot graag mee voor de verhalenbundel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik wil graag mee loten voor dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig boek lijkt me dit de Arme Tak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend boek doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed ik doe graag mee!
    gr. Marij Brand (FB)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van erum maria louisadinsdag, oktober 24, 2017

    ik loot zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik waag zeker een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor de arme tak van de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee voor het boek, ben erg nieuwsgierig naar het boek :)

    Groetjes Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.