maandag 4 september 2017

MAANDAG - WINACTIE



MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'Stadhouders in de Nederlanden: van Holland tot Vlaanderen 1448-1879', geschreven door Arnout van Cruyningen

Lees meer over dit verhalend overzicht op mijn blog.

Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door Uitgeverij Omniboek, waarvoor mijn hartelijke dank!


Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'.
2) Like en deel het bericht over deze winactie op mijn hierboven bovengenoemde boekenpagina, openbaar op jouw tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en Belgiƫ.
4) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 4 september en sluit op zondag 10 september om 23.59 uur. Dinsdag 12 september maak ik de winnaar bekend. Indien deze winnaar 19 september niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers!
Mieke Schepens



11 opmerkingen:

  1. Ik doe graag nog eens mee. Lijkt mij weer zeer interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een boek voor mij. Vaderlandse geschiedenis. Er valt nog zoveel te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag maak ik kans op een exemplaar van 'Stadhouders in de Nederlanden: van Holland tot Vlaanderen 1448-1879', geschreven door Arnout van Cruyningen.
    Je bent nml. nooit te oud om nog wat te leren over de geschiedenis van Holland & Vlaanderen en met drie kinderen is het altijd handig als mama nog wat bij te scholen ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat klinkt heel erg bijzonder doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij een mooi boek, en ook eentje die mijn man wel wil lezen. Dus loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een leuk boek en ook zeker 1 die mijn vader graag zou lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een interessant boek, ik hou van geschiedenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geschiedenis is wel een heel leuk uitgangspunt, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee, zou het boek heel graag willen lezen, heel interessant boek.
    Groetjes Anneliese
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.