maandag 12 juni 2017

MAANDAG-WINACTIE **Deze actie is nu gesloten**



MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'Geen weg terug', geschreven door Edward Hendriks.

Lees meer over het verhaal en de auteur op mijn blog.
Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door Uitgeverij De Fontein, waarvoor mijn hartelijke dank!


Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'.
2) Like en deel dit bericht openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
4) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 12 juni en sluit op zondag 18 juni om 23.59 uur. Dinsdag 20 juni maak ik de winnaar bekend. Indien de winnaar 26 juni niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers!
Mieke Schepens

Geen weg terug koopt u bij uw lokale boekhandel of bij


18 opmerkingen:

  1. Zijn vorige boek vond ik een toppertje dus loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd, dus loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet eerder iets van Edward Hendriks gelezen, maar klinkt als een spannend boek. De beschrijving klinkt veelbelovend. Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ook nog niets van deze auteur gelezen dus ja ben wel benieuwd .... Anne Theys

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe zeker mee. Mijn interesse is gewekt, zou graag kennis maken met deze auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Emmerechts Dianemaandag, juni 12, 2017

    Beste Mieke ik loot heel graag mee.Groetjes van Diane!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. loot heel graag mee, ken de schrijver nog niet, heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk. Mijn handen kriebelen om het boek vast te mogen houden en om het te mogen lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend ben super nieuwsgierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn belangstelling is gewekt, ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yasss weer gedeeld vanaf hier omdat het volgens mij een toppertje is!!! Heel benieuwd naar dit verhaal :-D

    Liefs,

    Elsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben erg benieuwd naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee aan deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik waag graag een kansje. Lijkt me een geweldig boek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg benieuwd naar het boek, zou het graag willen lezen.

    Groetjes van,
    Anneliese de Waal

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.