dinsdag 31 januari 2017

Mijn recensies in januari

Graag gelezen




Onderstaand een overzicht van mijn recensies in januari 2017:



Goranson Tribuson          Het grijze gebied 



R.J. Ellory                       Broedertwist



Luc van Balberghe          De eikelraper



Esther Vermeulen           De HuisMeester



Marleen Schmitz            Zwarte ogen, groene ogen



Kees Haak                      Palliatieve zorg of de gladiolen



Tim Boon                       Van Scylla in Charybdis



Sophie Hannah               Alles op het spel



27 Historische Verhalen Historische verhalen



Marcella Kleine              Souvenir



Pjotr Vreeswijk               Masterplan



Henk Weltevreden          Het Balkon



Jess Kidd                        De laatste riten



Robert Harris                  Conclaaf




Laat februari maar komen!

Warme groet,

Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.