maandag 19 december 2016

MAANDAG-WINACTIE

Deze actie is nu gesloten
Vandaag start de winactie voor een exemplaar van de bundel 'Gevangen Wind' geschreven door Janine van der Hulst-Veerman.
Uitgeverij Lieve Hart stelt een exemplaar beschikbaar voor deze winactie, waarvoor mijn dank.


Gevangen Wind is het vervolg op de historische roman Lieve Hart!.
Beide romans zijn in deze uitgave gebundeld.

In het eerste deel van deze historische saga, over het visserijleven in Huizen anno 1906, leren we Marrie kennen. Door een noodlottig ongeval verliest ze haar vader en zorgt ze met haar moeder voor haar zes zusjes. Haar leven fleurt op wanneer ze Lammert de vissersknecht ontmoet. De moeder van Marrie heeft in eerste instantie bezwaar en waarschuwt haar om niet met Lammert om te gaan. Uiteindelijk zwicht Marries moeder en krijgen Lammert en Marrie verkering. In de laatste week van het visseizoen lijkt het noodlot opnieuw toe te slaan. 

Wil je weten hoe het verder gaat met Marrie? Doe mee met de winactie en lees de recensie op mijn blog


Meedoen gaat als volgt:

1. Like mijn boekenpagina op facebook: Mieke's blog: 'Graag gelezen' als je dat nog niet deed.
2. Like en deel dit bericht openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3. Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
4. Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan de vier bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 19 december en sluit op 1 januari 2017 om 23.59 uur.  Maandag 2 januari 2017 maak ik de winnaar bekend. Deze winnaar heeft dan een week om te reageren. Daarna wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes toegewenst voor iedereen!



8 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.