donderdag 3 november 2016

Wordt verwacht: 'Blind date', de nieuwe thriller van Marelle Boersma

Ik zie jou. Zie jij mij ook?

Blind date verschijnt 20 januari 2017

Moon is single en zoekt haar geluk in het datingcircuit. Ze houdt een blog bij met alles wat ze meemaakt. Haar blog groeit uit tot een gigantisch populaire plek waar mensen elkaar ontmoeten. Ze krijgt steeds meer reacties, maar een van haar volgers is wel erg fanatiek. Hij wil háár. Het leven van Moon staat op het spel. Er is een oplossing, maar die is wel erg rigoureus...

De auteur:
(foto: De Crime Compagnie)
Marelle Boersma (1957) is een vernieuwend schrijfster.  Met haar onderwerpkeuze beweegt ze zich daardoor op de grens van waarheid en fictie. 
Marelle schrijft al tien jaar boeken over actuele misstanden. Inmiddels heeft Marelle tien thrillers op haar naam staan, waaronder Nobody (2014) Ik volg je (2013) en Vals alarm (ruim 85.000 ex).Vals alarm heeft de tweede prijs gewonnen bij de Thrillerawards 2012 en stond ruim 6 weken in de bestseller 60.
Klik voor meer titels op de website van De Crime Compagnie.

Marelle woont een groot deel van het jaar in Portugal. Haar quinta staat in het heuvelachtige achterland  van de Algarve, waar toerisme ver te zoeken is en rust met een hoofdletter geschreven wordt.
Hier schrijft Marelle haar boeken en organiseert ze schrijfvakanties. Ook kun je een online schrijfcursus bij haar volgen, waarbij ze persoonlijk contact combineert met een online leeromgeving. Lees verder op haar website. 

Blind date reserveer je bij je lokale boekhandel of bij

Boekgegevens;
Titel: Blind date
Auteur: Marelle Boersma
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 300 pagina's
Uitgever: De Crime Compagnie, wordt verwacht 20 januari 2017
ISBN: 978 946 1092 06 9
ISBN: 978 946 1092 47 2 (e-book)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.