zondag 27 november 2016

WE HEBBEN EEN WINNAAR

In de MAANDAG-WINACTIE van 21 november kon je meedoen voor een exemplaar van 'Ochtendkoorts'


Laat u meevoeren met een van de ontroerendste liefdesgeschiedenissen van de twintigste eeuw. Ochtendkoorts is meeslepend, vol dramatische gebeurtenissen; een roman waarin de liefde centraal staat. 


Uit een flink aantal deelnemers is de volgende naam geloot:

Wemmie Wolf

Wemmie, stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat ik het boek zo snel mogelijk naar je toe kan sturen.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Behoor je deze keer niet tot de winnaars;  je kunt nog tot en met 28 novemberg met deze actie waarmee je een hangstoel of hangmat kunt winnen.

Bovendien is het al weer bijna maandag, houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' in de gaten.

Warme groet,
Mieke Schepens

6 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.