dinsdag 1 november 2016

Mijn recensies in oktober:

Graag gelezen

Het aantal recensies is een stuk minder, vergeleken met andere maanden. Dit is te wijten aan het driejarig bestaan van mijn blog en de daaraan verbonden winacties in mijn 'Oktober – Feestmaand'.
Een aantal van deze winacties zijn nog niet gesloten, daar kun je nog aan meedoen.

De Strop Ploeg – Koen P.H. Romeijn

Verborgen – Karin Slaughter

De morgendans – Gerrit Sangers

Angel – Elizabeth Taylor

Landing – Gerrit Sangers

Scoop! – Iris Houx

Vermist – Ellen de Vriend

Roerig Evenwicht – Rients Hofstra

De fanclub – Goran Tribuson

De zwarte weduwe – Esther Vermeulen

Smeulende waanzin – Lizi Mulder














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.