vrijdag 18 november 2016

In de brievenbus: 'Tot op de bodem', geschreven door Lisa Gardner

Internationale bestseller

Tot op de bodem

Op wonderlijke wijze heeft Nicole Frank een auto-ongeluk overleefd. Als de politie haar verhoort, heeft ze het over een klein meisje dat bij haar in de auto zat. De politie kan echter geen spoor van dit meisje ontdekken…

De auteur:

Lisa Gardner, een pseudoniem van Lisa Baumgartner (1971, Hillsboro, Oregon) is een van de meest geprezen en succesvolste misdaadauteurs ter wereld. In 2012 stond ze met maar liefst drie titels tegelijk in de New York Times-bestsellerlijst. Wereldwijd zijn er ruim 22 miljoen boeken van haar verkocht. Lisa woont in New Hampshire met haar gezin.

'Gardner laat de meeslepende spanning tot grote hoogten stijgen. Haar plot is even ingenieus als hoopgevend.' - Publishers Weekly
'Ik kon niet meer stoppen met lezen.' - Tess Gerritsen
'Lisa Gardner is een absolute ontdekking. Geniaal.' -  Crimezone

Boekgegevens:
Titel: Tot op de bodem
Auteur: Lisa Gardner
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 430 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Cargo, tweede druk oktober 2016
ISBN: 978 90 23495 49 9
NUR: 305
Vertaald door Els Franci-Ekeler

Dit boek heb ik gewonnen bij een prijsvraag in Zin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.