zaterdag 29 oktober 2016

WE HEBBEN EEN WINNAAR

Het driejarig bestaan van mijn blog wordt gevierd; tijdens de Oktober-Feestmaand kun je bijna iedere dag meedoen voor een boek!


In deze Oktober - Feestmaand kon je in de vijftiende winactie meedoen voor een exemplaar van De Loney, geschreven door Andrew Michael Hurley.
Ik heb een exemplaar van Uitgeverij Prometheus ontvangen, waarvoor hartelijk dank!



Uit een flink aantal deelnemers is de volgende naam geloot:
Lian Rietmans

Lian, stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat jij het boek ze snel mogelijk kunt ontvangen van.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Later vandaag volgt hier een nieuwe winactie. Dat wordt de twintigste van deze maand. Heb je er een gemist; je kunt nog met een aantal acties meedoen!

Warme groet,
Mieke Schepens


4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.