zondag 30 oktober 2016

Oktober - Feestmaand

Bijna afgelopen!

Lieve lezers,

deze 'Oktober - Feestmaand' in verband met het driejarig bestaan van mijn blog is bijna afgelopen.

Wat me opgevallen is dat er heel veel deelnemers zijn, waarvoor mijn dank. Maar ook dat deze acties veel gedeeld worden op Facebook, waardoor de winkans groter wordt. Bovendien is het aantal volgers op mijn boekenblog op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' gegroeid, waarvoor ook mijn dank.

Wil je wanneer je aan een nieuwe winactie meedoet, ook even controleren of je wellicht in een andere winactie gewonnen hebt? Dat verkleint de kans dat ik het boek opnieuw moet gaan verloten.

Denk niet dat er geen winacties meer zullen volgen op mijn blog of Facebookpagina. Iedere maand zullen een paar boeken verloot worden.
Hartstikke leuk als je dan ook weer meedoet!

Warme groet en graag tot een volgende keer!

Mieke Schepens

3 opmerkingen:

  1. Super dat je nog meer volgers hebt gekregen. Van harte gegund. Je doet er ook heel veel voor.
    Was een leuke maand met veel mooie winacties.
    Dank je wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot de volgende actie. Was een leuke maand op deze manier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige acties heb je gehad, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.