zaterdag 1 oktober 2016

Mijn recensies in september:

Graag Gelezen


Blog  - Evert van Welie

Het driedaagse mysterie - Joanna Xenzova

Bonjour Madame! - Heiltje Veth

De beproeving - Marijke Verhoeven

Orphan X - Gregg Hurwitz

Leven met beperkingen - Frans Claessens

In de voetsporen van de heldin - Edith de Wit

Een huis met zeven kamers - Alma Post

Vuurkind - S.K. Tremayne

Door vele vensters - Ingrid van der Weegen

De kasteelmoord - Ronny van Rompuy

Het krasse-breindieet - Preston Estep

De oorsprong - A.G. Riddle

Een andere waarheid - Lucie Whitehouse

Galgenveld - John Sandford

Claire  - Emma Leads

Wonderbaarlijke feiten over dieren - Maja Säfström

Toen ik eindelijk durfde - Chantal Straver

Het oude land - Dörte Hansen




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.