donderdag 1 september 2016

Mijn recensies in augustus:

Graag gelezen




Judaskus - Linda Jansma

Currywurst & mosselen - Barbara Burkhardt

Voor de val - Noah Hawley

Wie vlucht en wie blijft - Elena Ferrante

Geknipt voor haar - Yara March

Armen vol rozen - Nora Roberts

Lola & de Boy Next Door - Stephanie Perkins

Fabels en flirten - Kyra Rutgers en Matthieu Slee

Niemand die met ziet - Simone Grimberg

Zwarte schapen - CJ Lyons

Bloedspel - Faye Kellerman

Klem - Tupla M.

Narcotica - Emelie Schepp

Runa - Vera Buck


















2 opmerkingen:

  1. Wat een stapel Mieke, snel maar weer eens bijgelezen op je blog. Mede hierdoor Runa maar eens wat hoger op mijn te lezen lijstje gezet ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eye-opener, Riet. Maar je moet er wel de tijd voor willen nemen.
    Dank je voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.