woensdag 18 mei 2016

Ontvangen en nog te lezen: 'Niemand die me ziet', geschreven door Simone Grimberg



Niemand die me ziet

Tijdens een fietstocht stuit de 23-jarige politieagente Inge op een vondeling. Ze probeert het kind te redden en brengt het naar het ziekenhuis, waar ze even later wordt opgevangen door de ervaren rechercheur Liesbeth. Het klikt tussen de twee en Inge mag Liesbeth assisteren bij haar volgende zedenzaak: de verdwijning van Sofie Vrolijk. 

Een naaktfoto van dit brave paardenmeisje is opgedoken in de telefoon van een pedofiel, maar van Sofie ontbreekt ieder spoor. Inge volgt haar gevoel, Liesbeth de feiten. Ze komen erachter dat Sofie is ingepalmd door een loverboy. Zijn de rechercheurs op tijd om Sofie uit de handen van de loverboy te redden? Klopt het gevoel van Inge dat Sofie zwanger is? En wat is de dubieuze rol van Sofies broer Bram tijdens het onderzoek? 

De auteur: 

(foto: Futuro Uitgevers)

Al van kleins af aan schrijft Simone Grimberg korte verhalen en vertelde ze tijdens haar werk met moeilijk opvoedbare kinderen veel zelfverzonnen verhalen. Dankzij een zedenrechercheur die Simone enkele jaren geleden leerde kennen, werd Simone geprikkeld om verder te gaan schrijven. Deze rechercheur werd de bron voor haar debuut als schrijfster.

"Ik zou het mooi vinden als mijn verhalen gelezen worden door mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt of in hun omgeving hebben gezien dat anderen dit meemaakten."  –  Simone

(bron: Futuro Uitgevers)

Ben je net als ik nieuwsgierig geworden naar dit boek?
Koop 'Niemand de me ziet' via je lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Niemand die me ziet
Auteur: Simone Grimberg
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 228 pagina's
Uitgever: Futuro Uitgevers, mei 2016
ISBN: 978 94 92221 48 3
ISBN: 978 94 92221 54 4 (e-book)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.