maandag 21 december 2015

Zoals beloofd: De winnaar van een exemplaar van 'Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand) van Jonas Jonasson



Allereerst wil ik iedereen hartelijk danken voor het meedoen en voor jullie leuke reacties op mijn recensie.

De winnaar is met de hulp van naamloten.nl bepaald:


Ans, van harte gefeliciteerd!
Stuur je een mail met je adresgegevens naar Miekepennetje007@gmail.com.
Ik informeer daarna Meridiaan Uitgevers en het boek wordt naar je verzonden.
Wil je vóór woensdag 23 december reageren?
Warme groet,
Mieke

5 opmerkingen:

  1. Ans, gefeliciteerd. Leuke site naamloten. Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he? Ik kwam deze tegen bij een andere boekblogger. Werkt gemakkelijker dan de hond een naam laten uitzoeken of je lieve echtgenoot weer zover krijgen dat hij gaat grabbelen tussen de namen. Even alle namen invoeren en hoppa!
      Leuk idee, deze Naamloten.nl!

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat ik dit boek gewonnen heb, dank je wel Mieke!
    Ben erg benieuwd naar dit boek of het weer zo kostelijk is!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.