zondag 27 december 2015

Nu al een aantal boeken in huis om te lezen voor de Hebban Reading Challenge 2016

Net zoals inmiddels 1717 andere deelnemers (and counting) doe ik mee aan de Hebban Reading Challenge 2016.

Er werd gevraagd voor hoeveel boeken ik mee zou doen. Mijn antwoord is: 100.
Dat moet zeker lukken, aangezien ik in 2015 al bijna 160 boeken gerecenseerd heb en nog meer gelezen.



Een warme groet voor iedereen en een gezond en gelukkig 2016  toegewenst met veel leesplezier.

Mieke

2 opmerkingen:

  1. Veel succes én vooral leesplezier bij het uitvoeren van deze uitdaging. Ik hoop dat je leuke kerstdagen achter de rug hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.