donderdag 5 november 2015

Vandaag ontvangen: 'Op de hielen' van Karen Rose


Op de hielen

Waar gaat het verhaal over?

Psychologe Faith probeert een nieuw leven op te bouwen in het huis van haar oma dat ze onlangs erfde. Wanneer er in de buurt twee studentes worden vermist, en de FBI een groot onderzoek opent, wordt Faith geconfronteerd met een duister verleden dat ze graag had willen vergeten.
En haar stalker lijkt dichterbij dan haar lief is...

Over de auteur: 

De thrillers van Karen Rose worden uitgegeven in twaalf landen en zijn bij verschijning instant-bestsellers in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Duitsland. Met elk nieuw boek neemt haar populariteit toe.
Ook in Nederland stijgt de ster van Karen Rose met elk nieuw boek. Voordat ze zich fulltime aan het schrijven wijdde, was Karen Rose een succesvol chemicus.
Ze woont in Florida met haar man en kinderen, en als ze niet schrijft, traint ze voor haar zwarte band in karate.
Van Karen Rose verschenen in het Nederlands inmiddels; Sterf voor mij, Schreeuw voor mij, Moord voor mij, De dood in haar ogen, De mond gesnoerd, Van mij alleen, In vertrouwen en Over de schreef.

Ik las van haar: In vertrouwen en Over de schreef.

Boekgegevens:
Titel: Op de hielen
Auteur: Karen Rose
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 752 pagina's
Uitgever: De Fontein Romans & Spanning, 3 november 2015
ISBN: 978 90 26138 53 9
ISBN: 978 90 26138 54 6 (e-book)
Oorspronkelijke titel: Closer Than You Think
Vertaler: Hans Verbeek

Koop dit boek bij uw lokale boekhandel of via:
bol.com
Bruna.nl
Ako.nl

Met dank aan Uitgeverij De Fontein voor het recensie-exemplaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.