vrijdag 11 september 2015

Vandaag werd ik verrast door een leuk bericht


Een prachtige dag

Op Twitter las ik een paar dagen geleden deze tweet van bol.com boeken:

'Droom jij ook van een prachtige dag? Mail ons jouw perfecte dag naar schrijf@bol.com en #win! @UitgRubinstein'

Daarop heb ik dezelfde dag nog het volgende bericht gestuurd;
'Mijn perfecte dag is een dag met een telefoon die ik uitgezet heb, een laptop die uit staat, geen televisie, maar met een heleboel boeken die ik nog wil lezen binnen handbereik.
Eindelijk de rust kunnen vinden om van deze juweeltjes te kunnen genieten, zonder afgeleid te worden door onbelangrijke dingen. Dingen die minder belangrijk zijn dan de inhoud van mijn boeken. En dat alles onder een heerlijk zonnetje op een prachtige nazomerdag.'

Vandaag kreeg ik de volgende mail van bol.com;

'Beste Mieke,

Gefeliciteerd! Jij hebt 'Een prachtige dag' gewonnen. Het boek is onderweg.

Met vriendelijke groeten,


De boekenredactie'

Ik kijk er naar uit en laat hier weten wat ik er van vind.
Het boek is geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar, dus dat moet lukken.
Bij voorbaat hartelijk dank aan bol.com!

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.