dinsdag 1 september 2015

EN DE WINNAAR IS...


De winnaar van een exemplaar van een exemplaar van  'Jij bent de volgende' van Gregg Hurwitz is: 



CONNIE FLIPSE


Van harte gefeliciteerd!

Connie, stuur je jouw adresgegevens via het contactformulier naar me toe of via een pb op mijn Facebook-pagina Mieke's blog: Graag Gelezen! Ik zorg er dan voor dat het boek zo snel mogelijk naar je toe komt.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen. Binnkort kun je hier meedoen aan een nieuwe win-actie!

Warme groet, Mieke

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Connie. Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Diana, vervelend dat je dit mee moet maken. Ik ga de foto's verwijderen vanzelfsprekend. Ik heb de woorden gegoogled en nergens een vorm van auteursrecht gevonden.
      Natuurlijk weet ik hoe ik aan foto's kan komen. Toch bedankt voor je duidelijke tip.
      Vriendelijke groet!

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.