zaterdag 25 juli 2015

Nog te lezen: 'De verscheurde vrouw' van Han Peeters


De verscheurde vrouw

Lysanne, een bijstandsmoeder die steun vindt in haar geloof, besluit via een datingsite op zoek te gaan naar een nieuwe partner. Ze ontdekt dat ze over vergaande seksuele driften beschikt en raakt in conflict met zichzelf. Ze weet dat ze verkeerd bezig is, maar toch rukt een donkere kant in haar steeds verder op. Wat is nog goed en wat is al fout? Het kwaad wil voorgoed bezit van haar nemen, maar zal ze het zo ver laten komen?

Een zinderende erotische thriller met mystieke elementen. Han Peeters schreef met ‘De Verscheurde Vrouw’ zijn negende boek, waarin het getal 9 een mythische rol speelt.

Van de website van de auteur:
Biografie:
Ik heb in mijn leven veel meegemaakt. Teveel om daar in een korte tekst weergave van te doen. Mijn verhaal is te vinden in mijn autobiografie Afscheidsboek. Als je dat boek gelezen hebt, dan weet je precies wie ik ben.



Koop dit boek via uw lokale boekhandel of via:
Boekgegevens:
Titel: De verscheurde vrouw
Auteur: Han Peeters
Genre: erotische thriller
Uitgave: paperback, 218 pagina's
Uitgever: Clustereffect, juli 2015
ISBN: 978 94 62170 80 3
NUR: 343
Ook als e-book verkrijgbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.