vrijdag 8 mei 2015

Gisteren het nieuwe boek van Sandra Berg ontvangen!


Gisteren ontving ik per post uit Zweden;  'De Vlucht'.
Deze roman van Sandra Berg verscheen op 22 april bij Cupido.
Ik ontving dit boek als winnaar van een win-actie op haar Facebook-pagina

Waar gaat dit verhaal over?

De Vlucht

Thera zit in het vliegtuig en kijkt door het raampje naar buiten, naar de wereld die steeds kleiner wordt en uiteindelijk volledig uit het zicht verdwijnt.
Het einde van haar wereld.
Ze kijkt vluchtig naar de man naast haar.
Ouder. Grijzend. Onschuldig.
De ontvoering, de belangstelling erna, de hectiek... Niemand zag dat hij er was en naar haar keek.
Altijd. Overal. Niemand zag dat het niet voorbij was...

Een meeslepende roman van bestseller auteur Sandra Berg, die zich afspeelt in Zweden.

Ik weet zeker dat ik ook nu weer van dit boek van Sandra Berg zal genieten.
Wil jij dat ook? Bestel dan dit boek via uw lokale boekhandel of via:


Het E-book is op 1 mei verschenen.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dat denk ik ook, Hans. Eerder las ik van haar 'Verloren woud'. Klik bovenaan even op 'Mijn recensies' en kijk wat ik daar van vond. Dank je voor je reactie :-)

      Verwijderen
    3. Ze heeft wel veel verschillende stijlen. Verloren woud met trollen lijkt me ook erg leuk.

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.