dinsdag 6 januari 2015

Gewonnen boek ontvangen: 'Zes seconden' van Daniëlle Bakhuis





20 december 2014 deed ik mee aan een winactie op de blog van Anneke:
Een letter meer graag.
Je begrijpt dat ik hartstikke blij was toen ik hoorde dat ik de winnaar was!

Waar gaat het verhaal over?


Iemand knielt bij het lichaam en legt zijn oor bloot boven het masker.
‘Een ambulance!’ schreeuwt een jongensstem.
‘We hebben een ambulance nodig!’
Op dat moment valt mijn leven in twee stukken:er voor en er na.


Zes seconden.

Dat is precies hoe lang de Afrekening duurt: een illegaal spel waarbij het slachtoffer in elkaar wordt geschopt voor geld. Veel geld. De zestienjarige Jasmijn en haar vriendinnen besluiten mee te doen, maar de gevolgen blijken groter dan ze ooit had kunnen voorzien. Wie kan je vertrouwen als je niemand niet meer kunt vertrouwen?

Wanneer ik het boek heb gelezen plaats ik hier een recensie. Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

  1. Dat was boffen! Leuk om je hier te zien, Anneke. Warme groet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je gewonnen boek, dit is een boek dat ook nog op mijn verlanglijstje staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Annabel. De winacties waar ik aan meedoe staan ook altijd op mijn facebookpagina: Mieke's blog: Graag gelezen.
      Leuk dat je gereageerd hebt :-)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.