zondag 21 december 2014

Ik kookte uit: 'Het Hollands Maandkookboek' van Annemieke Geerts-Chillé.

Het Woord vooraf in Het Hollands Maandkookboek van Annemieke Geerts-Chillé trok mij meteen. Daar staat onder meer het volgende: "Tips, die andere kookboeken je nooit geven."Het zijn als het ware geheimpjes die hier geopenbaard worden en er mede voor zorgen dat je zelf meer makkelijk, lekker, vers en tegelijk goedkoop kan gaan koken.
Wil je daarnaast weten wat er in je eten zit en waar het vandaan komt. Eet je het liefst producten van dichtbij en vind je het bovendien belangrijk om gezond en lekker te eten, maar heb je weinig tijd om altijd lang in de keuken te staan? Dan is dit kookboek een goede hulp. "Koken zonder poeha", zoals de auteur het zelf noemt.
Met deze makkelijke recepten heb je snel een lekker gerecht op tafel staan. En vergeet niet: niets moet, alles mag. Dit kookboek is samengesteld om het voor de gebruiker gemakkelijker te maken.

Lees verder op Hebban.nl - culinair
Dit kookboek kan iedereen gebruiken, het is duidelijk en overzichtelijk. Wat wil een mens nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.