vrijdag 12 december 2014

Ik kookte uit: 'Het Hollands maandkookboek' van Annemieke Geerts-Chillé





Het Woord vooraf in Het Hollands Maandkookboek van Annemieke Geerts-Chillé trok mij meteen.
Daar staat onder meer het volgende: "Tips, die andere kookboeken je nooit geven."Het zijn als het ware geheimpjes die hier geopenbaard worden en er mede voor zorgen dat je zelf meer makkelijk, lekker, vers en tegelijk goedkoop kan gaan koken. Lees verder op  Hebban.nl-culinair.


Geen toestanden, gewoon lekker koken! 
Mijn gezin is dol op lekker eten, maar het moeten geen toestanden worden in onze keuken, het moet leuk blijven. Dit is een kookboek dat daar aan meehelpt.

Graag gelezen en graag uit gekookt! *****

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.