donderdag 9 oktober 2014

Ik las: 'Mijn vaartijd' van F.C.M. Aarts *****


De auteur over zijn werk:
'In dit boek beschrijf ik mijn ervaringen tijdens mijn jaren op zee. Het was voor mij een bijzondere tijd met ervaringen die men aan de wal niet zal beleven. Ik heb gevaren bij Erhardt & Dekkers op de 'Katwijk', bij de Nederlandse Norness en de Chevron Nederland. Ik heb getracht er een leuk boek van de maken en had geen literaire intenties'

Mijn mening:
Ik heb dit boek graag gelezen.
De auteur had eigenlijk stuurman willen worden, maar dat was geen optie omdat kleurenblindheid geconstateerd werd bij keuring. Daarom besloot hij werktuigkundige te worden. En hij ging er enthousiast voor!
Lees mijn recensie verder op Schrijverspunt.

Boekgegevens:
Auteur: F.C.M. Aarts
Genre: Roman
Uitgave: paperback, 298 pagina's
Uitgever: LULU Press, 8 mei 2014

ISBN: 978 1 291 83591 5

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.