maandag 4 augustus 2014

Augustus: 'Klassieke literatuur maand'. Ik doe mee!


Augustus is door boekblogger Sandra van Eijck, veranderd in 'Klassieke literatuur maand'. Ze plaatste een oproep op haar blog en ruim 30 boekbloggers hebben hier op gereageerd.
Sandra zal deze maand voor haar blog alleen maar klassiekers lezen en ruim 30 boekbloggers hebben ook toegezegd minimaal één literaire klassieker te lezen en daar een recensie van te plaatsen.
Ook Hebban.nl werkt hier aan mee. Hier kun je ook terecht om je recensie te plaatsen.

Ikzelf heb al jaren 'Jane Eyre' van Charlotte Brontë in mijn boekenkast staan, naast nog een paar klassiekers. 'Jane Eyre' is het boek waar ik mijn keuze op heb laten vallen om in ieder geval deze maand te lezen. Ook omdat het jammer is dat ik het nog niet eerder gelezen heb. Een klein beetje een schaamtegevoel heb ik door de oproep wel gekregen.

Of het boek is, wat ik me er van voorgesteld heb, lees je later deze maand in mijn recensie. Tot dan....fijne zomer!



3 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk initiatief! Ik doe hier niet aan mee, kom niet zo aan lezen toe en durf dus geen recensie toe te zeggen! Veel plezier met 'Jane Eyre', ben benieuwd wat je van haar vindt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het een heel leuk idee, mede omdat ik nog een paar klassiekers heb staan, die anders misschien nog veel langer ongelezen bleven staan in mijn boekenkast. Wat een zin!

      Verwijderen
    2. Hihi, Mieke....ik begrijp het toch wel ondanks 'de zin' :v

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.