zondag 1 juni 2014

Mooie kans op een gesigneerd David Hewson-thrillerpakket bij Hebban.nl

Onderstaand bericht las ik 31 mei op de de website van Hebban.nl:


Quote:
Gesigneerd David Hewson-thrillerpakket
Deze maand verloten we een aantal David Hewson-thrillerpakketten, met hierin de complete De Killing-trilogie en zijn nieuwste 'Amsterdamse' thriller Poppenhuis. In een interview met Crimezone vertelt Hewson: “Toen The Killing II af was wilde ik weer een boek schrijven dat helemaal van mij was. Maar wel een boek dat meer in de sfeer van de Killing ligt dan in de sfeer van mijn Nic Costa-boeken. Ik wilde geen Italië-boek meer schrijven. Daar heb ik er al twaalf van geschreven. Ik wilde een soort Copenhagen-boek schrijven, maar dan met kleur. Zodoende kwam ik op Amsterdam.”

Vul onderstaand formulier in. Als je in juni een leuke boekenblog hebt geschreven, maak je automatisch kans op één van de gesigneerde David Hewson-pakketten die we verloten! 
Unquote



Je begrijpt dat ik de gelegenheid heb waargenomen om één van de pakketten te winnen en heb deze blog geplaatst. 

En nu maar duimen!


2 opmerkingen:

  1. Succes. Ik kwam vandaag de Hebban website voor het eerst tegen. Leuke site.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.