maandag 24 maart 2014

'Gedane zaken' van Amanda Hodgkinson

Amanda Hodgkinson is een Britse schrijfster en journaliste die met haar echtgenoot en twee dochters in Frankrijk woont. Ze heeft literatuurwetenschap gestudeerd aan de universiteit van East Anglia, Engeland. Haar debuutroman 'Britannia Road 22' verscheen in meer dan 15 landen in vertaling en werd een internationale bestseller.


Ik las 'Gedane zaken'.Gedane zaken is een hartverscheurende roman over moederschap, adoptie en het leven van vrouwen op het Engelse platteland in de vorige eeuw.
Lees op mijn website meer over dit boek en wat ik er van vond.

4 opmerkingen:

  1. Mieke, verhalen uit vervlogen tijd spreken mij ook erg aan! Dit boek lijkt mij ook voor mezelf dankzij jouw recensie, maar eerst alle andere boeken die er nog liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hem willen aanbevelen op Goodreads, maar ik zag dat je daar niet aangesloten bent. Het is echt een boek voor jou, Ellie !

      Verwijderen
  2. Ik heb het op mijn lijst 'te wensen boeken' gezet...na jouw reactie ben ik helemaal overtuigd!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.