donderdag 30 januari 2014

Het land van tranen, geschreven door Cees de Baare



Deze roman en drie jeugdboeken van Cees zullen uitgegeven worden in U.S.A.,
Canada en U.K., door +Free Musketeers B.V.  in samenwerking met America Star Books.

Het verhaal speelt zich af rond de Golfoorlog in zowel in Irak als in Amerika. Sajed, een Irakese student, wil koste wat kost na zijn studie naar Amerika. Als hij na de Golfoorlog naar zijn ouderlijk huis terugreist, ziet hij een jongetje genaamd Hadi op de resten van zijn ouderlijk huis zitten. Zijn hele familie is in deze verschrikkelijke oorlog omgekomen.

Hier kun je mijn recensie lezen.


4 opmerkingen:

  1. Mieke, een mooie recensie heb je geschreven! Graag gelezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Mieke, ik ben weer heel blij met jouw recensie, stuur hem gelijk door naar de Amerikaanse vertegenwoordigster, misschien gaat het dan nog een beetje sneller. heeeeeeel erg bedankt weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Cees, dat zou mooi zijn, als ik daar aan bij zou kunnen dragen met mijn recensie. Ik hoop het zeker !! Dank je voor je reactie !

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.