zaterdag 25 januari 2014

De getrouwde monnik. Geschreven door Arie de Ruiter


Wat een werk heeft de auteur gestoken in de voorbereiding van dit boek! Veel onderzoek is hier verricht naar de gebruiken en de gang van zaken in de middeleeuwen. Indrukwekkend !

Dat was een van de eerste dingen die door mijn hoofd gingen na de laatste bladzijde gelezen te hebben.

Leerzaam, hartverwarmend, humoristisch en ontroerend. Dit zijn woorden die bij dit prachtige boek van Arie de Ruiter horen. Door mij gewaardeerd met 4/5 sterren.

Lees hier mijn recensie. Graag gelezen !

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig commentaar! Voor mij als schrijver is dit echt een opsteker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie, Arie. Het was een ware tijdreis . Graag gelezen !

      Verwijderen
  2. Mooie recensie Mieke, je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heerlijk boek Ellie ! Dank je voor je reactie. Fijn dat je mijn recensie hebt willen lezen. :-)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.