maandag 25 november 2013

Doe mee en WIN WIN WIN ! 'Klaas' van Nico Dijkshoorn

Een mooi klein paperbackje dat prima in de schoen past en lekker in de hand ligt. Nu Sinter tijdelijk het openbare leven heeft overgenomen, nu aandacht voor die andere Klaas. Omdat het de tijd is van cadeautjes en Klaas al even gul is als de grote kindervriend, mag ik van +Uitgeverij Atlas Contact 3 exemplaren verloten !!
Uiterlijke inzenddatum is 4 december 12.00 uur 's middags.

Klaas(jes) Luister even naar de mens op straat :-)

Martin de Jong over 'Klaas':
'Op het Twitteraccount van 'Klaas Dijkshoorn' plaatste schrijver, columnist en televisiepersoonlijkheid Nico Dijkshoorn meer dan duizend absurdistische tweets waarvan er hier een groot aantal gebundeld is.'
'Het is niet alleen een grappige bundel, maar ook een die apart vormgegeven is: de teksten lijken geschreven op een schrijfmachine waarvan het lint hier en daar slijtage vertoont. Een uitgave die bij de vele liefhebbers van het werk van Dijkshoorn in de smaak zal vallen.' 


Redacteur Bertram Mourtis over 'Klaas' van Nico Dijkshoorn:
'Klaas is groter dan het leven, en dat maakt hem tot zo'n interessante figuur om over te vertellen.
Zeker voor Dijkshoorn,. die altijd gefascineerd is door mensen die graag in het middelpunt van de aandacht staan. In 'Klaas' verteld Nico Dijkshoorn meer verhalen over Klaas dan iemand in zijn leven kan meemaken. 'Klaas' is een portret in scherven: alsof er een roman is stukgevallen: hilarisch, uniek, ontroerend. Wat zo is Dijkshoorn zelf óók.'


Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?
Schrijf een sinterKLAAS (een Klaasje met een sinterklaas-thema) en mail dat naar
graaggelezen@miekeschepens.nl met vermelding van je naam en adresgegevens.

Laat bovendien in een reactie op dit bericht op mijn blog weten of je meedoet. Na de ontvangst van alle berichten op 4 december 12.00 uur 's middags zullen de 3 leukste gekozen worden. De winnaars krijgen automatisch bericht.

Ik wens iedereen veel plezier met deze leuke actie, een mooie oefening voor het heerlijk avondje ...

Warme groet
Mieke



               

16 opmerkingen:

  1. Marion Poeste Thomasmaandag, november 25, 2013

    Super! ik doe graag mee. De inzending is verstuurd! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffff .... moeilijk, maar toch dapper geprobeerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heel leuke wedstrijd, maar wat is een Klaasje? Ik heb er nog nooit van gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht! Ik ben alleen niet van het dichten en eerlijk.... dit boekje trekt me ook niet, dus gun ik anderen een kans ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn bijdrage is ook verzonden (en ik doe uiteraard mee). :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.