dinsdag 26 november 2013

De laatste guts (120w)

De kombuis leek in niets meer op het leuke keukentje toen we vanmorgen uitvoeren
met ons kleine nieuwe bootje en ik een heel klein leugentje verteld had.
Lachend had ik hem verteld dat ik uitkeek naar een weekend varen op het IJsselmeer.
Het was zo overtuigend, ik geloofde het bijna zelf.

Ik had werkelijk waar geprobeerd om enthousiast te zijn over deze laatste aankoop van mijn lieve man.
Zo'n bootje was altijd zijn grote wens geweest. Nu hij met pensioen was konden we alle dingen doen waar hij eerst geen tijd voor had. De boot helde over en weer een flinke guts tomatensoep over de rand van de pan.
Het was teveel voor me en ik barstte in huilen uit.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Mieke! Ik oefen ook wel eens 120W....heel leuk én leerzaam want schaven en schrappen, dat moet :-) Warme groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.