dinsdag 16 augustus 2016

'Fabels en Flirten', geschreven door Kyra Rutgers en Matthieu Slee

Heerlijk lezen in de zomerzon!

Fabels en Flirten

Beste vrienden Sam en Sophie zijn het vrijgezellenbestaan beu. In hun Amsterdamse stamcafĂ© 'Fabels' dromen ze van die ene grote liefde. Hoopvol storten ze zich beiden in een relatie en ze lijken de ware te hebben ontmoet. Maar is hun euforie terecht? 

Mijn mening:
Fabel en Flirten heb ik in een paar uur uitgelezen. Het leest als een trein.
Zonder moeilijke woorden en ingewikkelde dialogen is het een boek voor bijna iedereen. Iedereen die graag een boek leest dat uit het leven is gegrepen, maar niet zwaar op de maag ligt. Een 'tussendoorboek' zou ik dit willen noemen. Niet spannend, maar door de vele emoties zoals teleurstelling, verwachting en liefde zeker niet saai. Heerlijk om te lezen in de zomerzon!

De auteurs:
(foto: Cupido)

Kyra Rutgers en Matthieu Slee werken in de entertainmentjournalistiek, waardoor er veel media-aandacht is voor hun heerlijke liefdesromans vol hartstocht, avontuur, actie en intriges.
'Verspilde liefde' is de eerste roman die zij samen schreven. Klik op de link voor mijn recensie.
Kyra en Matthieu hebben een vlotte schrijfstijl en weten elkaar hierin perfect aan te vullen. Beiden beschikken over het talent om de lezer vanaf de eerste regel mee te slepen in het verhaal.
(bron: Uitgeverij Cupido) 

Koop dit boek via uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Fabels en Flirten
Auteur: Kyra Rutgers & Matthieu Slee
Genre: roman
Uitgave: paperback, 226 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Cupido, april 2016
ISBN: 978 94 62041 68 4

Met dank aan Kyra en Matthieu voor het gesigneerd exemplaar.

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.